onsdag, november 28, 2012

Kontraster

Känns som denna veckan är full av kontraster..
Först skolan idag..med föreläsning av Peter Hilton och John Tizzard..fullt med somriga bilder på vackra anläggningar..
Hem och vända och sen iväg på julpysselkväll med trädgårdstanterna..det snöade på vägen dit dessutom..


I morgon är det skolan igen..avslutningsdag...
och sen ska jag på "premiär" ..en nyöppnad Loppis i Munkedal som drivs av en klasskamrat från förra utbildningen..
Ska bli kul att se vad hon plockat ihop för det är "noga utvalt" och Johanna har smak :0)




På fredag ska jag hämta lite grejer på jobbet så jag kan börja med sommarblommorna..hmmm...sen får jag väl försöka ta tag i det där med att hitta lite julkänsla här i mitt gamla hus..

1 kommentar:

  1. Börja med sommarblommorna? Nu? Vad/hur gör du då? Grattis förresten till jobbet som trädgårdsmästare!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera