onsdag, februari 11, 2009

Körsbärsblom/ Cherryblossom


Jag tog in några kvistar från skuggmorellen för några veckor sen och se...
de blommar nu!!
Lite vår i huset iallafall..ute är det fortfarande snö och kallt.


I took in a few twigs från the cherrytree a couple of weeks ago and look..
now they are blooming!!
A little bit of spring inside the house at least..ooutside it´s still cold and snowy






Så fick jag bloggpost idag..min fina vinst från kullervilla
And today I had some blogpost...my beautyful prize from kullervilla


Ha det gôtt...
/Tesa




4 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite vårtecken, ibland får man ju hjälpa våren lite på traven. Kul med bloggpost, grattis till den fina vinsten. // Peter

    SvaraRadera
  2. Våren behöver allt lite hjälp. Mina träd är så små att kvistplockning känns som halshuggning. Det får vänta tills de blivit lite större =/

    SvaraRadera
  3. Åh, ska också plock in lite kvistar. Har några körsbärsträd precis vid min tomtgräns, som jag brukar "beskära" lite. Fint!
    Den vinsten hade jag gärna vunnit. Jättefin.......vad roligt för dig *grön*
    Ha

    SvaraRadera
  4. Ja Grattis till vinsten-Får nog göra som du-Bära in VÅREN med hjälp av äppelblomster

    SvaraRadera