söndag, mars 29, 2009

The miracle../ Underverket

This is what I've seen of the little babygirl my daughter gave birth to yesterday..
I took a picture of the mms Johanna sent to my cellphone..
Not a very good picture..but it's her...my grandchild...so beautyful!!
My heart aches..
The love you can feel for a person you don't even met..it's amazing..
She doesn't have a name yet..but it will come in a few days I guess..when the parents have found out who she is... <3


Det här är det lilla jag sett av den lilla flicka min dotter födde igår..
Jag tog en bild på mms:et Johanna skickade till min mobil..
Ingen särskilt bra bild..men det ät hon..mitt barnbarn..så underbar!!
Det gör riktigt ont i hjärtat...
Tänk att man kan älska nån man inte ens har träffat så...det är helt otroligt!!
Hon har inte fått nåt namn än..det kommer väl..när Johanna o Olof känt efter lite vem hon är..

5 kommentarer:

  1. Helt rätt - det är ett underverk! Jag börjar allt få lite mormors-sug... men Sandra har precis blivit sambo och förra veckan blev de med hund. Vem vet, man är kanske snart där! De dina är väl snart hemma igen? De brukar ju vara snabba med att skicka hem alla idag. Hon ser underbar ut - ditt barnbarn / kramizar

    SvaraRadera
  2. Se så underbar hon ser ut.. tårarna kom och jag minns känslan.. och var också förundrad att någon så liten som man inte ens träffat, kunde fylla hela ens hjärta med kärlek.. Lycka till och snart får du snusa på henne.. Kram Monica

    SvaraRadera
  3. En sån liten sötnos! Förstår att du längtar efter att få träffa den lilla! /Anette

    SvaraRadera
  4. Jisses vilken goding.... Tekla?
    Nä, men gud så jobbigt o vänta, först de dryga nio månaderna, men de här dagarna innan de kommer hem måste va värre!
    Ha dé gôttigôttare än snus
    Nina

    SvaraRadera
  5. Congratulations, nanny! Cheers for the mommy and a little kiss for the perfect girl!

    I remembered my daughter's birth one year ago and I got chicken skin. It is incredible!

    SvaraRadera